www.flickr.com
pm reload's snap photoset pm reload's snap photoset

星期三, 8月 18, 2010

The Island (2005) 荒島叛變

The Island (Blu-ray)

電影 :3.5______畫質 : 4______聲效 :很好______整體 : 4

在已經看了多隻blu-ray之後,發覺雖然我沒有像樣的音響組合.
不過單憑我雞野5.1組合,其實都幾明顯分別音效高低.
所以我之後都會輕輕評下聲效,之前的可能重看時先補返.

我之前無睇過lee套戲依家見D blu-ray平左,百幾蚊一隻買來睇下.
而睇完"match point"之後又想再睇Scarlett Johansson.
其實係一部很不錯的sci-fi ,故事亦很有趣,動作場面在Michael Bay主理下亦不用擔心的.
簡單講一部標準的荷里活格式娛樂動作特技片,睇得好開心.
我從不抗拒所謂荷里活格式化的電影,難道你要套套都係inception咩?
有時候想不用腦睇套戲,再加上一d好浮誇的大場面就真係好得我心.
所以我一路都仲意影評人們鬧到癲的 Michael Bay 佢最叻就係極浮誇的大場面.
對~我好鐘意被選為世紀爛片的"Transformers: Revenge of the Fallen "
睇得出動作場面有好多"Transformers"的影子,不竟之後就拍.
故事講關於人造人的問題, 佢地算唔算係人?有無靈魂?
當然作為一部娛樂動作特技片只輕輕帶過沒有深入探討.

沒有留言: