www.flickr.com
pm reload's snap photoset pm reload's snap photoset

星期三, 7月 04, 2012

普羅米修斯,車手,蜘蛛俠

蜘蛛俠

蜘蛛俠
都好睇,但真係要比較的話我覺得舊的好D.
重新來過的蜘蛛俠.一部正路的娛樂特技片,節奏快動作快特技靚男女主角外型又好,無死錯人的,要知道宜家d觀眾只要慢少少交代一下劇情就已經係話勁悶,同 千萬不能留任何可思考的空間比佢.走出911陰影的美國沒有了"能力越大,責任越大".睇場戲姐,唔洗咁沉重囉,國民教育咩.不說教不要講大道理,多d愛 情(都係個D我唔理,總之勁愛你la).換返今集的主題,"無必要守一個守不到的承諾,同其實我可以做我想做的野".都係個句la,背負成個城市責任留返 比Dark Knight.蜘蛛俠做下英雄溝下女咁,反正又終於有個靚的女主角.

車手

其實係鬥人唔係鬥車

近期很不錯的港產片.雖然表面上講車,事實上骨子裡都係典型兵捉賊鬥智鬥力電影.很喜歡拍得好實在,很香港,不是另一套"頭文字D".杜sir監製關係, 所以有點佢的影子,有個種迫力同黑暗美學.劇情布局簡單分明利落.戲中幾位主要演員都做得很好,其中葉璇想不到咁出色.我不太懂車,倒認為幾場賽車場面都 拍得很好,而如我之前所講,套戲講的係鬥人唔係鬥車.

普羅米修斯

好看,但不能取代Alien的經典地位

很難讀的戲名"普羅米修斯",用希臘神命名.要不是我知道是Alien導演Ridley Scott執導及在trailer看到跟Alien一樣的場景,外星太空船等.根本不會留意哩部戲.簡單來講是Alien的前傳,回到發現異型的外星太空 船,時間上是Alien事故之前.有d似重拍的作品,劇情跟Alien有d似,感覺係當年導演技術所限拍唔到的野宜家拍返.視覺特效好出色,3D效果亦 好.有幾幕驚嚇場面拍得好嚇人,不下於當年第一次見異型係個肚爆出來震撼.

以下有一d劇情想跟大家討論下(含劇透)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
我覺得部戲講的主題係"起源",最開頭個幕巨大外星人不知什麼原因(我估係被放逐,佢睇住太空船飛走),
飲左個杯古怪野自殺(相信佢係自殺),而奇蹟地佢的DNA孕育出另一種生命體,相信係暗示人類的誕生.
即係人類係在一個不遇計的情況下出現.然後劇情推進,女主角意外感染誕下怪物,
最後怪物吸收巨大外星人孕育出第一隻異型,我想這是第一隻異型吧.
戲名用希臘神名字的關係,因為希臘神最喜歡講兒子會超越父親,即暗示被孕育出來的物種會超越原來的物種.
即巨大外星人認為人類的存在最終有一天會超越佢地所以想消滅人類,不過意外發生去唔到.
而"異型"在巨大外星人及人類孕育出現,所以有好優秀的能力.
戲中亦有另一條線來暗示主題,係人所造出來的"人造人"David,佢係不斷學習的情況下佢多方面的能力已經超越人類.
甚至暗示他亦同樣地想去探討佢點解存在及生存意義佢會想去學習及了解人類,而事實上對人類而言佢只係一件工具.
David對人類的好奇就好似呼應人類對巨大外星人的好奇.
而對巨大外星人來說人類的存在就好似異型咁不應該出現的

沒有留言: