www.flickr.com
pm reload's snap photoset pm reload's snap photoset

星期三, 5月 02, 2012

Captain America: The First Avenger (2011) 美國隊長復仇者先鋒


Captain America: The First Avenger (Blu-ray)

電影 : 4______畫質 : 4.5______聲效 :極出色______整體 : 4

同樣是睇完The Avengers買返來回顧,
第二次睇覺得比係戲院睇時好睇.
畫質聲效都很出色.

我鐘意睇瘋狂大美國主 義的電影,不過整體mama地.頭半不錯,愛國"散"仔有一顆純真而愛國的心,變成好打大隻仔救世界最重要係佢仲保持純真(相信是吸 引女性觀眾的重要原素,即後來變成可以吸引全國女人的大隻仔,但佢果心依然係我度囉,去打仗都keep住我張相囉,我仲偷偷地摸左佢個胸一下,嘩~真係好 大呀).非常打機的過關的荒謬劇情無問題,不過我略嫌佢動作場面太亂,特技場面唔夠大.如果佢哩2樣都好咁就係一套很精彩的娛樂特技片.


沒有留言: