www.flickr.com
pm reload's snap photoset pm reload's snap photoset

星期三, 4月 20, 2011

Red Riding Hood (2011) 血紅帽

redridinghood

拿到了首映的戲飛所以去睇睇點樣將一個好短的童話故事拍成個多小時的電影.
沒有驚喜不太失望亦不算爛,
是Twilight 吸血新世紀 個導演拍所以都係個D野,可以當成"吸血新世紀"前傳來看.
如果你喜歡開"吸血新世紀"應該都會喜歡哩套,不然則相反.
平鋪直敘的故事,美術豪無風格,演員中學畫劇式的演技,千篇一律庸俗的三角愛情線.
我想如果你是中學女生應該會看得好高興.都係個D"我鐘意A但又唔可以同佢一齊,B對我好好但我又唔鐘意佢囉,你地唔好為左我打交la.我宜家有危險佢地2個都來救我,人地唔知點好囉"
最後關於原著的故事,只係剩返個件著上身好sharp的"紅帽"
題外話套戲令我想起Tim Burton 套 Sleepy Hollow 無頭谷,比Tim Burton拍應該幾好睇.

沒有留言: