www.flickr.com
pm reload's snap photoset pm reload's snap photoset

星期五, 8月 19, 2011

隊長與猿人

 

美國隊長復仇者先鋒 Captain America: The First Avenger
我鐘意睇瘋狂大美國主義的電影,不過整體mama地.頭半不錯,愛國"散"仔有一顆純真而愛國的心,變成好打大隻仔救世界最重要係佢仲保持純真(相信是吸 引女性觀眾的重要原素,即後來變成可以吸引全國女人的大隻仔,但佢果心依然係我度囉,去打仗都keep住我張相囉,我仲偷偷地摸左佢個胸一下,嘩~真係好 大呀).非常打機的過關的荒謬劇情無問題,不過我嫌佢動作場面太亂,特技場面唔夠大.如果佢哩2樣都好咁就係一套很精彩的娛樂特技片.

猿人爭霸戰:猩凶革命 Rise of the Planet of the Apes
有D失望,無我預期的好.咁我鐘意個個狂鬧01年tim burton拍果套多D.前半劇情其實不錯,後面則有d無以為計.結局留左伏線應該會有續集,而佢個劇情鋪排來睇下集會幾好睇.

沒有留言: