www.flickr.com
pm reload's snap photoset pm reload's snap photoset

星期二, 5月 04, 2010

Revolutionary Road 浮生路


電影 :5______畫質 : 4.5______整體 : 4.5


一部很好的電影,之前無係戲院睇.
我好仲意,好有共鳴,特別在我剛好30歲的時候睇.
戲中講關於生活及婚姻的睇法我好認同.
我會好誠意推介給年過30或準備結婚的人睇.
不過要留意套戲極沉重係愛情悲劇.
睇時感覺個調子有點像"American Beauty (美麗有罪 )",返查資料果然係同一個導演.
演員本身找來Leonardo DiCaprio 及 Kate Winslet 2位之前主演的"Titanic"已經成為浪漫經典,
而今次2人至"Titanic"後再合作倒是現實得血淋淋"Revolutionary Road".
有趣是2部戲極端不同.我自己會想像如果"Titanic"的Jack無死到同Rose結左婚就會係咁.
所謂年青的浪漫激情過後,整返的係為生活而生活的空虛絕望.
Kate Winslet 憑此角拿金球獎,絕對實至名歸.我一向應為佢不算很漂亮但氣質很好好好戲.
lee類角色好適合佢,好難演,好容易演到變一個歇思底理的癲婆.然而佢掌握的好好.
最後,送上一句戲中好重心的對白.
Hopeless emptiness. Now you've said it. Plenty of people are onto the emptiness, but it takes real guts to see the hopelessness.

沒有留言: