www.flickr.com
pm reload's snap photoset pm reload's snap photoset

星期二, 2月 09, 2010

Gladiator (2000) 帝國驕雄


電影 : 5______畫質 : 4.5______聲效 :很好______整體 : 4.5

又一部想由DVD轉到blu-ray我很喜歡的電影.剛推出時已經想買,
不過在blu-ray.com對佢畫質評價一致劣評令我卻步.
依家買左返來睇(我買港版但隻碟其實係英版).我又覺得畫質唔差wor.
開頭第一場戲漫天飛雪2軍對峙,我覺得個畫面層次仲幾好.
唔知英版同美版係咪係質素上有差異.
今次係加長版,不過又係加長左d咩其實我又唔係好知.
但整體感覺上個故仔完整d.

重看了一次畫面方面其實只係有點偏暗,要將部電視教光少少就ok,其實問題不大.
最近因為看了一部同樣講Gladiator 的電視劇"spartacus blood and sand",
劇情方面跟電影Gladiator很像,不過Gladiator 好太多了.
Gladiator 一直是我好喜歡的電影,很喜歡首尾呼應主角想回家的影像,
一為當世名將立下輝煌戰功後最渴望的其實都是可以"回家".
當發現家已不成家時,這位名將已失去生存的意義,淪為奴隸也好,角鬥士也好,什麼都無所謂.
然而在兢技場上最終找到生存下來的意義,就是完成國家給他最後一個使命.之後就可以無悔地回家.
我很喜歡最後影住主角穿過田園與家人重遇的鏡頭.為電影加了幾分詩意.
另外對人性的刻劃很細緻,那個迷戀姊姊的無能皇帝,為保護自己兒子要忍辱負重的姊姊,曾經贏得自由而心存感激的角鬥士等等.
我認始終為最好睇的是人性.即是我未必想知道你用什麼方法殺一個人,但我想知道你為什麼想殺一個人.

沒有留言: